1.Назва проекту
«Організація форм навчально-виховної роботи національно-патріотичного спрямування на уроках біології»
2.Методична тема
«Впровадження Концепції національно-патріотичного виховання у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи»
3.Тип проекту
Навчально-виховний процес
5.Провідна проблема
Форми організації навчально-виховного процесу під час вивчення біології
6.Мета проекту
7.Задачі проекту
8.Етапи реалізації
Підготовчий
Практичний
• реалізувати цілі та задачі проекту;
• побудувати навчально-виховний процес на основі запропонованого проекту;
• внести необхідні корективи в зміст проекту.
Результативно-оцінний
• здійснити аналіз ефективності проекту.
Узагальнюючо-підсумковий
9.Шляхи реалізації
10. Очікувані результати
У результаті впровадження в предмет основних завдань Концепції національно-патріотичного виховання очікується:
11. Література
1.Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
2.Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах .
3. Заходи щодо реалізації концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді (проект)
4.Наказ МОН України "Про затвердження плану заходів щодо посиленнянаціонально-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді".
5.Указ президента України "Про заходи щодо поліпшеннянаціонально-патріотичного виховання дітей та молоді"
6.Наказ МОН України "Про методичні рекомендації з патріотичного виховання»
7.Указ президента України "Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 — 2020 роки"
«Організація форм навчально-виховної роботи національно-патріотичного спрямування на уроках біології»
2.Методична тема
«Впровадження Концепції національно-патріотичного виховання у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи»
3.Тип проекту
- за діяльністю, домінуючою у проекті - дослідницький, прикладний, інформаційний;
- за предметно-змістовною галуззю знань - міжпредметний проект;
- за характером координації проекту: безпосередній ;
- за характером контактів: шкільний;
- за кількістю учасників проекту: особистісний;
- за тривалістю виконання проекту: довгостроковий.
Навчально-виховний процес
5.Провідна проблема
Форми організації навчально-виховного процесу під час вивчення біології
6.Мета проекту
- забезпечення гармонійного співвідношення різних засобів, методів національно-патріотичного виховання дітей у процесі навчання біології та позакласної діяльності з предмету;
- підвести учнів до глибшого розуміння навколишнього середовища, сприяти пробудженню поваги і любові до того місця, де вони народились і виросли;
- виховання в дітей цінностних ставлень, моральних якостей, насамперед національної свідомості при вивченні біології;.
- реалізувати виховні впливи із максимально можливим використанням мимовільної уваги та мимовільного запам’ятовування, органічно пов’язати їх із змістом навчального предмету і повсякденним життям;
- визначити сприятливі умови формування піднесеного емоційного патріотичного відношення до навчального матеріалу з боку учнів.
7.Задачі проекту
- опрацювати державні документи та рекомендації, план шкільних заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання;
- зібрати та систематизувати науково-методичний матеріал щодо технології національно - патріотичного виховання на уроках біології;
- забезпечити системний підхід щодо національно-патріотичного виховання на уроках біології;
- укласти дидактичний матеріал щодо організації і проведення уроків та їх окремих етапів, а також позакласних заходів національно-патріотичного спрямування.
8.Етапи реалізації
Підготовчий
- розробити план реалізації проекту;
- вивчити нормативно-правову документацію, регулюючу реалізацію концепції національно-патріотичного виховання на державному, обласному та міському рівнях;
- розробити зміст проекту відповідно до обраної теми, цілям і завданням;
- забезпечити інформаційну підтримку учасників проекту.
Практичний
• реалізувати цілі та задачі проекту;
• побудувати навчально-виховний процес на основі запропонованого проекту;
• внести необхідні корективи в зміст проекту.
Результативно-оцінний
• здійснити аналіз ефективності проекту.
Узагальнюючо-підсумковий
- розробити рекомендації по впровадженню концепції національно-патріотичного виховання у навчанні біології.
9.Шляхи реалізації
- добір фактичного матеріалу виховної спрямованості, який використовується на уроках біології:
- історичні факти, що свідчать про пріоритет вітчизняної науки на певних напрямках;
- приклади із повсякденного життя, які використовуються при поясненні певних понять;
- організація народознавчих хвилинок, до яких учні готують народні приказки, прислів’я, прикмети, пов’язані з природними явищами, тваринами і рослинами;
- підбірка народних переказів, легенд, загадок, пісень, думи, прислів’я та прикмети про наших супутників – рослин і тварин, які дійшли до нас із сивої давнини;
- розкриття здобутків українців у науці і техніці, якими слід пишатися;
- звертати увагу на внесок української науки в розвиток світової біологічної;
- з метою систематизації та поширення власного досвіду, з теми проекту, створити блог «Мій рідний край, моя земля»
10. Очікувані результати
У результаті впровадження в предмет основних завдань Концепції національно-патріотичного виховання очікується:
- забезпечення у дітей розвинутої патріотичної свідомості і відповідальності;
- прищеплення почуття вірності, любові до Батьківщини, рідного краю, турботи про спільне благо, збереження та шанування національної пам’яті;
- формування в учнів знань та уявлень про досягнення нашої країни в галузі науки біології;
- формування піднесеного емоційного патріотичного відношення до навчального матеріалу з боку учнів.
11. Література
1.Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
2.Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах .
3. Заходи щодо реалізації концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді (проект)
4.Наказ МОН України "Про затвердження плану заходів щодо посиленнянаціонально-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді".
5.Указ президента України "Про заходи щодо поліпшеннянаціонально-патріотичного виховання дітей та молоді"
6.Наказ МОН України "Про методичні рекомендації з патріотичного виховання»
7.Указ президента України "Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 — 2020 роки"
Клас
|
Тема уроку
|
Етап уроку
|
Форма
|
10
|
Будова, властивості та функції ДНК.
|
Актуалізація опорних
знань, мотивація навчальної діяльності.
|
|
9
|
Розмноження та індивідуальний розвиток організму.
|
Мотивація навчальної діяльності.
|
|
7
|
Різноманітність плазунів, роль у природі та житті людини.
|
Вивчення нового матеріалу.
|
|
6
|
Сільськогосподарські рослини
|
Перевірка домашнього завдання.
|
|
6
|
Покритонасінні, або Квіткові рослини.
|
Творче застосування знань.
|
|
6
|
Покритонасінні, або Квіткові рослини
|
Релаксація.
|
|
11
|
Різноманітність екосистем. Розвиток і зміни екосистем.
|
Рефлексія.
|
|
7
|
Різноманітність плазунів, роль у природі та житті
людини.
|
Домашнє завдання.
|
|
10
|
Історія розвитку біології. Значення біології в житті
людини.
|
Домашнє завдання.
|
Методичні рекомендації, щодо використання відеосюжету "Різноманітність покритонасінних рослин"
Методичні рекомендації, щодо використання необрядового фольклору на уроках біології
Комментариев нет:
Отправить комментарий